+36 70 349 7053

H-P: 8-20 +36 70 349 7053

Általános szerződési feltételek (ÁSZF)

Az Általános Szolgáltatási Feltételek („ÁSZF”) tartalmazzák a Dr. Sztányi és Társa Egészségügyi Szolgáltató és Kereskedelmi Korlátolt Felelősségű Társaság (székhely: 4400, Nyíregyháza, Bujtos utca 15., adószám: 27865819-2-15), mint szolgáltató (“Szolgáltató”) által üzemeltetett webáruház használatára vonatkozó általános szerződési feltételeket. Kérjük, hogy csak akkor vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve. Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre (nem minősül írásba foglalt szerződésnek), magatartási kódexre nem utal.

 

Szolgáltató adatai: 

A szolgáltató neve: a Dr. Sztányi és Társa Egészségügyi Szolgáltató és Kereskedelmi Korlátolt Felelősségű Társaság

A szolgáltató székhelye: 4400, Nyíregyháza, Bujtos utca 15.

A szolgáltató elérhetősége, az igénybe vevőkkel való kapcsolattartásra szolgáló, rendszeresen használt elektronikus levelezési címe: bujtosiklinika@gmail.com

Cégjegyzékszáma: 15-09-090067

Adószáma: 27865819-2-15

Számlaszám: 10404405-44033563-00000000

Nyilvántartásban bejegyző hatóság neve (cégbíróság): Nyíregyházi Törvényszék Cégbírósága

Telefonszámai: +36703497053

A tárhely-szolgáltató adatai: Evolutionet Kft.

 

Alapvető rendelkezések 

A jelen Szabályzatban nem szabályozott kérdésekre, valamint jelen Szabályzat értelmezésére a magyar jog az irányadó, különös tekintettel a Polgári Törvénykönyvről Fulfillment szolgáltatás webshopok számára szóló 2013. évi V. törvény („Ptk.”) és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény vonatkozó rendelkezéseire. A vonatkozó jogszabályok kötelező rendelkezései a felekre külön kikötés nélkül is irányadók.

 

ÁSZF hatálya, elfogadása

A szolgáltató és a vásárló között létrejövő szerződés a jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: ÁSZF) határozzák meg. Ennek megfelelően tartalmazza a jelen ÁSZF az vásárlót és a szolgáltatót illető jogokat és kötelezettségeket, a szerződés létrejöttének feltételeit, a teljesítési határidőket, a szállítási és fizetési feltételeket, a felelősségi szabályokat, valamint az elállási jog gyakorlásának feltételeit.

Megrendelése véglegesítése előtt köteles megismerni és elfogadni a jelen ÁSZF rendelkezéseit.

 

ÁSZF nyelve

Jelen ÁSZF szerződés nyelve magyar.

 

Webshop jogi védelme

A webshopot, illetve tartalmát, mint szerzői jogi mű szerzői jogi védelme megilleti. Bármilyen felhasználása a webshop tulajdonosának írásbeli engedélyével lehetséges.

 

Adatkezelési szabályok

Adatvédelmi tájékoztató elérhetősége: https://kremezz.hu/adatkezelesi-tajekoztato/ 

Megvásárolható termékek a kremezz.hu weboldalon találhatóak névvel, fotóval, termékleírással.

A megjelenített termékek online, vagy személyesen is megvásárolhatók (Dr. Sztányi és Társa Kft., 4400, Nyíregyháza, Bujtos utca 15.) A termékek árai forintban értendőek, és 27%-os Áfát tartalmaznak. Az Eladó az árakat módosíthatja, de az árak módosítása a már megkötött szerződésekre nem terjed ki. A  kosárban lévő termékek változását követően a rendszer újrakalkulálja a szállítási költséget, mely 50 000 Ft összeghatár alatt egységesen 1690 Ft, e fölött ingyenes, kivéve a személyes átvételi lehetőséget, mely minden esetben díjmentes.

A webshopban Szolgáltató részletesen feltünteti a termék nevét, leírását, a termékekről fotót jelenítet meg. A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, bizonyos esetekben illusztrációként szerepelnek.

Amennyiben akciós ár kerül bevezetésre, Szolgáltató teljes körűen tájékoztatja Felhasználókat az akció időtartamáról.

 

E-számlázás

A webshop a 2007. évi CXXVII. törvény 175. §. szerinti elektromos számlát alkalmaz, melyhez az ÁSZF elfogadásával hozzájárul.

 

Rendelés menete 

A webáruházban leadott rendelés részletes menete

1.) Termék/termékek kosárba helyezése

2.) Kosár oldalon kuponkód megadása (opcionális, kizárólag promóciók idején szükséges)

3.) Pénztár oldalon bejelentkezési lehetőség már regisztrált vásárlók számára, de a regisztráció és bejelentkezés nem feltétele a vásárlásnak (vendég vásárlás engedélyezett)

4.) Számlázási adatok megadása (Név, e-mail cím, cím, telefonszám, adószám (cég esetén))

5.) Szállítási adatok megadása – ha eltérő a számlázási adatoktól (Név, cím)

6.) Opcionális: megjegyzés rovat kitöltése

7.) Opcionális: megadott adatok alapján felhasználói fiók létrehozása

8.) Fizetési mód kiválasztása (utánvétel, előre utalás, bankkártyás fizetés)

9.) ÁSZF és Adatvédelmi nyilatkozat elfogadása

10.) Rendelés leadása

A rendelést követően a vásárló e-mail értesítőt kap a megadott e-mail címre, majd később a termékek futárszolgálatnak való átadásakor szintén.

 

Adatbeviteli hibák kijavítására vonatkozó lehetőségek

– Kosár oldalon: termék törlése a kosárból, termék darabszámának módosítása

– Kosár oldalon a kosárban lévő termékek változását követően a rendszer újrakalkulálja a szállítási költséget

– Kosár oldalon: Vásárlás folytatása gomb, mellyel visszanavigálhat a vásárló a webáruházba, további termékek kosárba helyezése céljából

– Pénztár oldalon: számlázási és szállítási adatok módosításának lehetősége (mind regisztrált, mind vendég vásárlók számára)

– Pénztár oldalon: fizetési mód kiválasztása

 

Fizetési lehetőségek

– előre utalás (A vásárló a kiküldött e-mail értesítőben található számlaszámra a rendelésazonosítóra hivatkozva elutalja a megrendelés végösszegét. A csomag átadása a futárszolgálatnak az összeg beérkezését követően történik.)

– bankkártyás fizetés (A vásárló a pénztár oldalról automatikusan átirányításra kerül a Barion online fizetési felületére, ahol akár regisztráció nélkül, a bankkártya adatok megadásával indítható el a fizetési folyamat. A csomag átadása a futárszolgálatnak az összeg beérkezését követően történik.) Az online bankkártyás fizetések a Barion rendszerén keresztül valósulnak meg. A bankkártya adatok a kereskedőhöz nem jutnak el. A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt. a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013.

– utánvétel (A vásárló a megrendelés végösszegét a csomagküldő szolgálat munkatársánál egyenlíti ki készpénzben vagy bankkártyával. A csomag átadása a futárszolgálatnak a rendelés leadását követő 5-10 munkanapon belül történik, kivéve raktáron lévő termékek esetében, amikor a csomag átadása 1-2 munkanapon belül megtörténik.)

– személyes átvétel (A vásárló megrendelését a személyes átvételi ponton készpénzben vagy bankkártyával rendezheti.)

 

 Szállítási módok: 

Átalánydíjas szállítás Magyarország területére 50 000 Ft rendelési érték alatt:

– GLS futárszolgálat: 1 690 Ft
– GLS csomagpont / csomagautomata: 1 190 Ft
– MPL futárszolgálat: 2 990 Ft
– MPL csomagpont / csomagautomata: 1 990 Ft

Ingyenes szállítás 50 000 Ft rendelési érték felett:

– GLS futárszolgálat: 0 Ft
– GLS csomagpont / csomagautomata: 0 Ft
– MPL futárszolgálat: 0 Ft
– MPL csomagpont / csomagautomata: 0 Ft

Személyes átvétel:

A megrendelés összeghatártól függetlenül, ingyenesen átvehető az alábbi címen: 4400 Nyíregyháza, Bujtos utca 15. (Bujtosi Klinika épülete).

 

A szolgáltató webáruház köteles az igénybe vevő megrendelésének megérkezését az igénybe vevő felé elektronikus úton haladéktalanul visszaigazolni. Amennyiben e visszaigazolás az igénybe vevő megrendelésének elküldésétől számított, a szolgáltatás jellegétől függő elvárható határidőn belül, de legkésőbb 48 órán belül az igénybe vevőhöz nem érkezik meg, az igénybe vevő mentesül az ajánlati kötöttség vagy szerződéses kötelezettség alól. Megrendelés és annak visszaigazolása akkor tekintendő a szolgáltatóhoz, illetve az igénybe vevőhöz megérkezettnek, amikor az számára hozzáférhetővé válik. A fenti szabályoktól eltérhetnek a felek, ha ebben megállapodtak.

 

 A megrendelések feldolgozása és teljesítés

A rendelést követően a vásárló e-mail értesítőt kap a megadott e-mail címre, majd később a termékek futárszolgálatnak való átadásakor szintén.

Általános teljesítési határidő, a visszaigazolástól számított 10 munkanapon belül. Ha Szolgáltató és Felhasználó a teljesítés időpontjában nem állapodtak meg, Szolgáltató Felhasználó felszólításában meghatározott időpontban vagy időn belül, felszólítás hiányában legkésőbb a megrendelésnek Szolgáltatóhoz való megérkezésétől számított harminc napon belül köteles a szerződés szerinti teljesítésre.

Ha Szolgáltató a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott termék nem áll rendelkezésére, köteles erről Felhasználót haladéktalanul tájékoztatni, valamint Felhasználó által fizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb harminc napon belül visszatéríteni. E kötelezettség teljesítése Szolgáltatót nem mentesíti szerződésszegése egyéb következményei alól.

 

Elállás joga

A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet szabályozása értelmében Felhasználó a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 napon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt terméket.

 

Az elállási jog gyakorlásának menete

A https://kremezz.hu internetes áruházban vásárló személy (továbbiakban: Vásárló) 14 napon belül jogosult indokolás nélkül elállni a vásárlástól. Hasonlóképpen, szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetén ha a szerződés teljesítése megkezdődött, a Vásárló jogosult 14 napon belül indokolás nélkül felmondani a szerződést.

Az elállási/felmondási határidő attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen a Vásárló vagy a Vásárló által megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy a terméket átveszi.

Ha a Vásárló elállási/felmondási jogával élni kíván, a termékkel egy időben postázott elállási/felmondási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni az alábbi postacímre vagy e-mail címre:
Dr. Sztányi és Társa Kft, 4400 Nyíregyháza, Bujtos utca 15., info@kremezz.hu

A Vásárló határidőben gyakorolja elállási/felmondási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási/felmondási nyilatkozatát.

 

Az elállás/felmondás joghatásai

Ha a Vásárló eláll a vásárlástól, haladéktalanul, de legkésőbb a Vásárló elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatérítjük a Vásárló által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a fuvarozási költséget is (kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel, hogy a Vásárló az általunk felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választott). A termék visszaküldésének közvetlen költségét a Vásárló viseli.

A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmazunk, kivéve, ha a Vásárló más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag a Vásárlót semmilyen többletköltség nem terheli.

A visszatérítést mindaddig visszatarthatjuk, amíg vissza nem kaptuk a terméket, vagy amíg a Vásárló nem igazolta, hogy azt visszaküldte: a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni.

A Vásárló köteles számunkra a sértetlen, bontatlan csomagolású terméket indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni vagy átadni. A határidő betartottnak minősül, ha a 14 napos határidő letelte előtt elküldi a terméket.

 

Kellékszavatosság, Termékszavatosság, Jótállás

Amennyiben a termék cseréjét, illetve a vételár visszafizetését kéri, azt feltétlenül jelezze e-mailben, hogy tájékoztathassuk az ezzel kapcsolatos teendőkről, információkról. Az eladó szavatossági és jótállási felelősségére a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Kormányrendelet, továbbá a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződés keretében eladott dolgokra vonatkozó szavatossági és jótállási igények intézésének eljárási szabályairól szóló 19/2014. (IV. 29.) NGM rendeletben foglaltak az irányadók. A Vevőnek jogában áll, ha hibás a termék szavatossági, illetve jótállási igényét bejelenteni. Ilyen esetben haladéktalanul jelezze igényét webáruházunk felé e-mailben. Igényének teljesíthetőségével kapcsolatos álláspontunkról 5 munkanapon belül értesítjük.

Kijavítás, illetve kicserélés kérése esetén törekszünk arra, hogy azok a bejelentéstől számított 8 napon belül elvégzésre kerüljenek. Eladó a Vevő nála bejelentett szavatossági vagy jótállási igényéről jegyzőkönyvet köteles felvenni, amelyben rögzíti Vevő nevét, címét, valamint nyilatkozatát arról, hogy hozzájárul a jegyzőkönyvben rögzített adatainak a 19/2014. (IV. 29.) NGM rendeletben meghatározottak szerinti kezeléséhez, az eladott termék megnevezését, vételárát, az Eladó általi teljesítés időpontját, a hiba leírását és bejelentésének időpontját, és az érvényesíteni kívánt jogot. Ezen túlmenően eladó rögzíti a szavatossági igényre adott választ és tájékoztatást arra vonatkozóan, hogy a Vevő jogvita esetén a megyei kereskedelmi és iparkamarák mellett működő békéltető testület eljárását is kezdeményezheti. A jegyzőkönyvről a fogyasztó kérésére Társaságunk másolatot biztosít. A jegyzőkönyvet Eladó három évig köteles megőrizni. Jogvita esetén a Vevő a Békéltető Testület eljárását is kezdeményezheti.

Kellékszavatosság

Hibás teljesítés esetén a vállalkozásunkkal szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint. Ön – választása szerint- az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet: Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ön által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti a termék vételárának arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére Ön is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat. Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Ön viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot. Ön köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított 2 hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívom a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti. Használt dolog esetén ez a határidő legfeljebb egy év. Kellékszavatossági igényét Társaságunkkal szemben érvényesítheti. A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Ön igazolja, hogy a terméket Társaságunktól vásárolta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Ön köteles bizonyítani, hogy az Ön által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt. A szavatossági igény leértékelt áru esetén is érvényesíthető, ilyenkor is lehet minőségi kifogással élni, amennyiben a kereskedő nem jelölte meg a leértékelés okát. A nem rendeltetésszerű használatból eredő hibák esetén a szavatossági igény nem érvényesíthető.

Termékszavatosság

A termék hibája esetén Ön – választása szerint – a fenti pontban meghatározott jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet. Termékszavatossági igényként kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti. A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal. Termékszavatossági igényét a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított 2 éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti. Termékszavatossági igényét kizárólag a termék gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén a Vásárlónak kell bizonyítania. A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:- a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy- a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy- a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered. A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania. Felhívjuk figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.

Jótállás

Kötelező jótállás csak a 151/2003. (IX.22.) Korm. rendelet Mellékletében felsorolt 10.000 forintnál drágább tartós fogyasztási cikkekre vonatkozik. A kötelező jótállás keretében a jótállási idő alatt felmerülő minőségi kifogás esetében lényegében a szavatossági jogokat (kijavítást, kicserélést, árleszállítást, elállást) lehet – de kedvezőbb feltételekkel – érvényesíteni. A kötelező jótállás időtartama 1 év, amelynek kezdő időpontja a termék fogyasztónak történő átadása, vagy ha az eszközt üzembe kell helyezni és azt a forgalmazó vagy annak megbízottja végzi, akkor az üzembe helyezés napja. A vállalkozás jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett. Felhívom a figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet, egyébként viszont Önt a jótállásból fakadó jogok a kellék- és termékszavatossági jogosultságoktól függetlenül megilletik.

Panaszkezelés

Fogyasztói panaszügyintézés helye: Dr. Sztányi és Társa Kft, 4400, Nyíregyháza Bujtos utca 15 megegyezik a forgalmazás, illetve értékesítés helyével. Panaszait személyesen, levélben és emailben is megteheti.

Telefon: +36703497053

Email cím: bujtosiklinika@gmail.com

Panaszát munkatársunk rögzíti. A fogyasztó által előterjesztett panaszt azonnal megvizsgáljuk, és szükség szerint orvosoljuk. Ha a fogyasztó a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a vállalkozás a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul köteles jegyzőkönyvet felvenni, és annak egy másolati példányát személyesen közölt panasz esetén helyben a fogyasztónak átadni. Levélben vagy e-mail útján közölt panasz esetén a fogyasztónak legkésőbb 30 napon belül – az írásbeli panaszra adott válaszra vonatkozó előírásoknak megfelelően – az érdemi válasszal egyidejűleg megküldeni.
A panaszról felvett jegyzőkönyvnek tartalmaznia kell az alábbiakat:
1. a fogyasztó neve, lakcíme,
2. a panasz előterjesztésének helye, ideje, módja,
3. a fogyasztó panaszának részletes leírása, a fogyasztó által bemutatott iratok, dokumentumok és egyéb bizonyítékok jegyzéke,
4. a vállalkozás nyilatkozata a fogyasztó panaszával kapcsolatos álláspontjáról, amennyiben a panasz azonnali kivizsgálása lehetséges,
5. a jegyzőkönyvet felvevő személy és – levélben vagy e-mail útján közölt panasz kivételével – a fogyasztó aláírása,
6. a jegyzőkönyv felvételének helye, ideje,
7. telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén a panasz egyedi azonosítószáma.
Írásbeli panasz esetén az alábbiak szerint járunk el. Az írásbeli panaszt a vállalkozás – ha az Európai Unió közvetlenül alkalmazandó jogi aktusa eltérően nem rendelkezik – a beérkezését követően harminc napon belül köteles írásban érdemben megválaszolni és intézkedni annak közlése iránt. Ennél rövidebb határidőt jogszabály, hosszabb határidőt törvény állapíthat meg. A panaszt elutasító álláspontját a vállalkozás indokolni köteles.
A panasz elutasítása esetén a vállalkozás köteles a fogyasztót írásban tájékoztatni arról, hogy panaszával – annak jellege szerint – mely hatóság vagy békéltető testület eljárását kezdeményezheti.
A panaszkezelés során egyebekben a jelen ÁSZF-ben nem szabályozott kérdésekben a Vállalkozás a fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. rendelkezéseinek megfelelően jár el.

Szolgáltató és a Vevő vitás ügyeiket békés úton próbálják rendezni. Felhasználó és a Szolgáltató a jelen Szabályzat hatálya alá tartozó, megegyezéssel 30 (harminc) naptári nap alatt nem rendezhető esetleges jogvitákra nézve kikötik a Nyíregyházi Járásbíróság/Törvényszék illetékességét.

Amennyiben a vásárló panaszait elutasítjuk, a vásárló jogosult lakóhelye vagy tartózkodása helye szerinti Békéltető Testülethez fordulni.

 

Békéltető Testületek országos listája

Bács-Kiskun Megyei Békéltető Testület

Címe: 6000 Kecskemét, Árpád krt. 4.

Telefonszáma: (76) 501-525, (76) 501-500

E-mail cím: bkmkik@mail.datanet.hu;

Baranya Megyei Békéltető Testület

Címe: 7625 Pécs, Majorossy Imre u. 36.

Levelezési címe: 7602 Pécs, Pf. 109.

Telefonszáma: (72) 507-154

E-mail cím: bekelteto@pbkik.hu;

Békés Megyei Békéltető Testület

Címe: 5601 Békéscsaba, Penza ltp. 5.

Telefonszáma: (66) 324-976, 446-354, 451-775

E-mail cím: bmkik@bmkik.hu;

Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Békéltető Testület

Címe: 3525 Miskolc, Szentpáli u. 1.

Telefonszáma: (46) 501-091, 501-870

E-mail cím: kalna.zsuzsa@bokik.hu;

Budapesti Békéltető Testület

Címe: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99.

Telefonszáma: (1) 488-2131

E-mail cím: bekelteto.testulet@bkik.hu;

 Csongrád Megyei Békéltető Testület

Címe: 6721 Szeged, Párizsi krt. 8-12.

Telefonszáma: (62) 554-250/118 mellék

E-mail cím: bekelteto.testulet@csmkik.hu;

 Fejér Megyei Békéltető Testület

Címe: 8000 Székesfehérvár, Hosszúsétatér 4-6.

Telefonszáma: (22) 510-310

E-mail cím: fmkik@fmkik.hu;

Győr-Moson-Sopron Megyei Békéltető Testület

Címe: 9021 Győr, Szent István út 10/a.

Telefonszáma: (96) 520-202; 520-217

E-mail cím: bekeltetotestulet@gymskik.hu;

Hajdú-Bihar Megyei Békéltető Testület

Címe: 4025 Debrecen, Petőfi tér 10.

Telefonszáma: (52) 500-749

E-mail cím: info@hbkik.hu;

Heves Megyei Békéltető Testület

Címe: 3300 Eger, Faiskola út 15.

Levelezési címe: 3301 Eger, Pf. 440.

Telefonszáma: (36) 416-660/105 mellék

E-mail cím: tunde@hkik.hu;

Jász-Nagykun-Szolnok Megyei Békéltető Testület

Címe: 5000 Szolnok, Verseghy park 8.

Telefonszáma: (56) 510-610

E-mail cím: kamara@jnszmkik.hu;

 Komárom-Esztergom Megyei Békéltető Testület

Címe: 2800 Tatabánya, Fő tér 36.

Telefonszáma: (34) 513-010

E-mail cím: kemkik@kemkik.hu;

 Nógrád Megyei Békéltető Testület

Címe: 3100 Salgótarján, Alkotmány út 9/a

Telefonszám: (32) 520-860

E-mail cím: nkik@nkik.hu;

Pest Megyei Békéltető Testület

Címe: 1119 Budapest, Etele út 59-61. 2. em. 240.

Telefonszáma: (1)-269-0703

E-mail cím: pmbekelteto@pmkik.hu

Honlap cím: www.panaszrendezes.hu

Somogy Megyei Békéltető Testület

Címe: 7400 Kaposvár, Anna utca 6.

Telefonszáma: (82) 501-000

E-mail cím: skik@skik.hu;

 Szabolcs-Szatmár-Bereg Megyei Békéltető Testület

Címe: 4400 Nyíregyháza, Széchenyi u. 2.

Telefonszáma: (42) 311-544, (42) 420-180

E-mail cím: bekelteto@szabkam.hu;

 Tolna Megyei Békéltető Testület

Címe: 7100 Szekszárd, Arany J. u. 23-25.

Telefonszáma: (74) 411-661

E-mail cím: kamara@tmkik.hu;

 Vas Megyei Békéltető Testület

Címe: 9700 Szombathely, Honvéd tér 2.

Telefonszáma: (94) 312-356

E-mail cím: pergel.bea@vmkik.hu

Veszprém Megyei Békéltető Testület

Címe: 8200 Veszprém, Budapest u. 3.

Telefonszáma: (88) 429-008

E-mail cím: vkik@veszpremikamara.hu

Zala Megyei Békéltető Testület

Címe: 8900 Zalaegerszeg, Petőfi utca 24.

Telefonszáma: (92) 550-513

E-mail cím: zmbekelteto@zmkik.hu

 

Fogyasztóvédelmi hatóság:
Vásárló jogosult panasszal fordulni a lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatósághoz. A panasz elbírálását követően a hatóság dönt a fogyasztóvédelmi eljárás lefolytatásáról. A fogyasztóvédelmi hatóság hatásköre nem terjed ki a szerződés létrejöttére, érvényességére, joghatásaira és megszűnésére vonatkozó rendelkezések betartásának ellenőrzésére.

Vonatkozó jogszabályok:
A Szerződésre a magyar jog előírásai az irányadóak, és különösen az alábbi jogszabályok vonatkoznak:
– 1997. évi CLV. törvény a fogyasztóvédelemről
– 1999. évi LXXVI. törvény a szerzői jogról
– 2001. évi CVIII. törvény az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről
– 2013. évi V. törvény a Polgári Törvénykönyvről
– 151/2003. (IX.22.) kormányrendelet a tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról
– 19/2014. (IV.29.) NGM rendelet a fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés keretében eladott dolgokra vonatkozó szavatossági és jótállási igények intézésének eljárási szabályairól
– 45/2014. (II.26.) kormányrendelet a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól

A Szolgáltató bármikor jogosult jelen ÁSZF feltételeit egyoldalúan módosítani. A Szolgáltató a módosításokról az Ügyfeleket a Weboldal felületén keresztül tájékoztatja. A módosítást követően a Weboldal használatának feltétele, hogy az Ügyfél a Weboldalon keresztül és az ott biztosított módon azokat kifejezetten elfogadja.

Nyíregyháza 2022. november 21.