Leírás
Ceramidok és természetes hidratáló faktorok
Azonnali enyhülést nyújt, PLUSZ 48 órán át késlelteti a nagyon száraz és érdes bőr tüneteit.
A nagyon száraz bőr láthatóan és érezhetően megfeszülhet, kipirosodhat és érdessé válhat. Ha a bőr száraz, kevésbé képes megkötni a nedvességet és megelőzni a nedvességvesztést. Az Eucerin UreaRepair PLUS 5% urea testápoló azt az ápolást nyújtja a nagyon száraz, érdes bőr számára, amelyre szüksége van.
A formula ureát, ceramidot és más természetes hidratáló faktorokat (NMF) tartalmaz, melyek megkötik a nedvességet, helyreállítják a bőr természetes védőrétegét, és ezáltal megelőzik a további nedvességvesztést.
Klinikailag bizonyított, hogy a termék azonnali enyhülést és intenzív hidratálást nyújt, és ezáltal akár 48 órán át késlelteti a bőr kiszáradását és az érdesedését. A bőr érezhetően simává és rugalmassá válik.
Bőrnyugtató, gyulladáscsökkentő illatanyaggal rendelkezik melyet kifejezetten a száraz bőrre fejlesztettek ki.
Jó hatással van a cukorbetegek bőrére. Kiegészítő kezelésre is alkalmas.
TULAJDONSÁGOK
– emulzió
– gyorsan beszívódik
– nem zsíros
– illatosított
Használati útmutató
– A terméket mindig tiszta és száraz bőrre vigye fel.
– Gyengéden masszírozza be bőrébe a testápolót, amíg teljesen be nem szívódik.
– Használja olyan gyakran, amennyire szükséges.
Az Eucerin márkáról
Az Eucerin® az optimális és a lehető legjobb hatóanyagokkal dolgozik – így biztosítja bőre számára, hogy az mindig egészséges és ragyogó maradhasson. Az Eucerin® saját standardok alapján dolgozik a modern bőrápolási megoldások megtalálásában. Ismerje meg az Eucerin® intenzív kutatási és fejlesztési folyamatait. Az Eucerin® márka mögött álló vállalat, a Beiersdorf neve több mint egy évszázada összeforrt a bőrápolás területén áttörést jelentő újításokkal. Az Eucerin® márka esetében a kutatás és a termékfejlesztés a kezdetektől fogva elválaszthatatlan a bőrgyógyászati kutatásoktól. Az Eucerin® márka születése Minden Eucerin® termék a termékfejlesztés első lépésétől fogva alapos kutatásokon megy keresztül, valamint gyógyszerészek és bőrgyógyászok szoros együttműködése által kerül kifejlesztésre. A márka Hamburgban, Paul C. Beiersdorf patikájában született meg. 1882-ben Paul C. Beiersdorf szabadalmat nyújtott be egy új típusú sebtapaszra, és ezzel megalapította a Beiersdorf céget. Nyolc évvel később eladta az üzletet egy másik gyógyszerésznek, Oscar Toplowitznak, aki Beiersdorf márkanév alatt elkezdett különféle termékeket gyártani. Az úttörő szerepet betöltő bőrgyógyásszal, Paul Gerson Unnával való együttműködésnek köszönhetően ezek a termékek a bőrrel kapcsolatos legújabb kutatásokon alapultak. A kutatás és fejlesztés fontossága a mai napig végigvonul a cég történetén.Ez azt jelenti, hogy minden egyes termékünk tudományos kutatások alapján készül és ezek bizonyítottan bőrbarát és hatékony termékek. Termékeink sokféle bőrproblémára nyújtanak megoldást.
Értékelések
Még nincsenek értékelések.